• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

xsiro22

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
6 Maj 2020
Meddelanden
38
Mottagna reaktioner
10
Poäng
42
Sen när har de infört detta?

Så vitt jag vet har det funnits länge, så får man över pengarna till sitt Paypal-konto från kortet kan man enkelt ta ut till bankkonto. Sen vågar jag inte uttala mig kring hur man tankar på sitt paypalkonto med hjälp av kort, jag trodde bara det var möjligt i samband med köp genom paypal checkout.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
Så vitt jag vet har det funnits länge, så får man över pengarna till sitt Paypal-konto från kortet kan man enkelt ta ut till bankkonto. Sen vågar jag inte uttala mig kring hur man tankar på sitt paypalkonto med hjälp av kort, jag trodde bara det var möjligt i samband med köp genom paypal checkout.
Ok visste ej! Men då e de direktutbetalning antar jag?
 

xsiro22

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
6 Maj 2020
Meddelanden
38
Mottagna reaktioner
10
Poäng
42
Så man får ut cash fr PFC kortet på några minuter som man sen kan delbetala.

Jag har personligen inte använt PFC kortet, flikade bara in i diskussionen här. Frågeställningen var hur man fick ut pengarna från sitt Paypal-konto efter man fört över det ifrån PFC-kortet, då svarade jag bara att det går att ta ut direkt genom Paypal utan extern sida. Sen kanske det finns effektivare sätt att ta ut pengarna från kortet i sig utan att blanda in Paypal, det vågar jag inte uttrycka mig om utan att själv testa tjänsten. :)
 

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
Jag har personligen inte använt PFC kortet, flikade bara in i diskussionen här. Frågeställningen var hur man fick ut pengarna från sitt Paypal-konto efter man fört över det ifrån PFC-kortet, då svarade jag bara att det går att ta ut direkt genom Paypal utan extern sida. Sen kanske det finns effektivare sätt att ta ut pengarna från kortet i sig utan att blanda in Paypal, det vågar jag inte uttrycka mig om utan att själv testa tjänsten. :)
Nu svarade jag gran då. Men för att kommentera ditt svar så visst går det att ta ut till sin bank fr Paypal utan problem men du får vänta 1-2 vardagar. Många vill ha pengarna direkt, då är en spelsajt bra som betalar tillbaka till ditt bankkonto inom några minuter då du gjort en insättning fr Paypal. El som Svenska Spel som har Swish utbetalningar. Då behöver du ev inte blanda in Paypal alls utan sätta in med PFC kortet på Svenska Spel sen ta ut via Swish.
 
G

gäst22

Gäst
Poäng: 0
Jag har fört över pengar till mitt pfc kort men kan varken föra över pengar till svenska spel eller paypal?? Va gör jag för fel
 

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
Funkar inte PFC kortet på Svenska Spel? Inte själv testat. Ang Paypal måste du ha 2 konton...orkar inte förklara en 20e gång här på forumet. Köp Paygoo kort på Pressbyrån å ladda med PFC kortet.
 

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Pfc går inte o betala med när det gäller rent spel inte i nån form ,,,, du kan inte betala med pfc i spelbutik eller sajt som tillhandahåller spel då detta är emot deras policy ,,,annars funkar deras tjänster klockrent för mig iaf sen I april ,,,
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp